Telemarketing – skyd genvej til mersalg. Få et godt tilbud

Telemarketing

Denne artikel indeholder reklamelink

I Partner Dialog er vi klar til at hjælpe dig med telemarketing og mødebooking, der skaber mersalg og loyale kunder. Vi har mange års erfaring og sætter os altid godt ind i opgaven, før vi tager kontakt til potentielle kunder.

Det skaber indtryk af professionalisme og sikrer virksomheden den bedst mulige chance for at få nye kunder i databasen. Her får du vores fem bedste tips, hvis du selv vil stå for opgaven.

God forberedelse og planlægning er afgørende

Hver dag bliver virksomheder ringet op af sælgere, der ikke har gjort forarbejdet. Det er synd, for du kan nemt gå glip af store ordrer, hvis du ikke er velforberedt.

Det kræver overblik, planlægning og tid at få de rigtige kundemøder i kalenderen.

Sørg for at udvælge velegnede leads, før du researcher på virksomhedens website og LinkedInprofil.

Skriv et kort manuskript til samtalen

Husk, at dem, du ringer til, ikke har bedt om at blive kontaktet af dig. Derfor er det vigtigt at forberede samtalerne godt. Skriv de bedste argumenter ned, og noter, hvilke forbehold din samtalepartner kunne have. Skriv derefter et script til en samtale, som forløber perfekt. Nu er du klar til at ringe op til mulige kunder. Efter de første samtaler har du sikkert nye noter til manuskriptet.

Til sidst kan du klare samtalen helt uden manuskript, fordi du nu kender kundernes motiver og forbehold godt. For at du kan øve dig, er det bedst at udsætte samtalen med de bedste leads, til du har haft succes med at kontakte andre leads flere gange.

Lyt og skriv ned

Alle potentielle kunder er unikke. Men alligevel ligner deres situation ofte de nuværende kunders situation. Husk derfor at tage noter til alle samtaler.

Det giver et indtryk af seriøsitet, at du kan referere til en tidligere samtale. Desuden giver noterne et godt grundlag for at forstå kundemålgruppens behov, så du kan udforme tilbuddene rigtigt.

Fortæl om kundernes gode erfaringer

Social proof er afgørende for at få møder i kalenderen. Derfor er det afgørende for succesen at indsamle kundereferencer.

Kundereferencerne giver hjemmesiden et langt mere overbevisende præg. Samtidig er det vigtigt at referere til kunder, når du har møde med nye potentielle kunder.

Få en snak med erfarne mødebookere

Partner Dialog hjælper virksomheder og organisationer med at skabe salg via telemarketing og mødebooking.

Tag kontakt til os på mail eller telefon og lad os få en uforpligtende snak.

frie2020