Denne artikel indeholder reklamelink
Det skaber indtryk af professionalisme og sikrer virksomheden den bedst mulige chance for at få nye kunder i databasen. Her får du vores fem bedste tips, hvis du selv vil stå for opgaven.
God forberedelse og planlægning er afgørende
Det kræver overblik, planlægning og tid at få de rigtige kundemøder i kalenderen.
Sørg for at udvælge velegnede leads, før du researcher på virksomhedens website og LinkedInprofil.
Skriv et kort manuskript til samtalen
Til sidst kan du klare samtalen helt uden manuskript, fordi du nu kender kundernes motiver og forbehold godt. For at du kan øve dig, er det bedst at udsætte samtalen med de bedste leads, til du har haft succes med at kontakte andre leads flere gange.
Lyt og skriv ned
Det giver et indtryk af seriøsitet, at du kan referere til en tidligere samtale. Desuden giver noterne et godt grundlag for at forstå kundemålgruppens behov, så du kan udforme tilbuddene rigtigt.
Fortæl om kundernes gode erfaringer
Kundereferencerne giver hjemmesiden et langt mere overbevisende præg. Samtidig er det vigtigt at referere til kunder, når du har møde med nye potentielle kunder.
Få en snak med erfarne mødebookere
Tag kontakt til os på mail eller telefon og lad os få en uforpligtende snak.